Bez mobilní aplikace to dnes opravdu nejde

i Zdroj fotografie: Shutterstock
                   

Do online světa se v současné době přesouvá většina našich aktivit. Patří mezi ně nákupy, procházení firemních nabídek a vlastně vůbec celý proces kontaktu zákazníka s firmou. A protože do online světa dnes lidé míří především skrze svá mobilní zařízení, je pro firmu možnost nabídnou zákazníkům svojí mobilní aplikaci nesmírně důležitá. K tomu, aby skutečně splňovala svůj účel je nicméně zásadní spojit se při jejím vývoji se skutečnými profesionály.

Proč mobilní aplikaci?

Důvod, proč si firmy nechávají vytvářet mobilní aplikace je prostý: tímto způsobem s nimi komunikuje stále více zákazníků a většina z nich to již považuje za standard. Opomíjet tuto možnost znamená dobrovolně se vzdávat zákazníků. A to asi žádná firma nechce.

Prostřednictvím mobilní aplikace lze k zákazníkovi dostat vše, co co potřebujete. Od nabídky produktů přes slevové akce po věrnostní programy. Vytvořit skutečně kvalitní mobilní aplikaci, která bude splňovat vše, co od ní požadujeme, ale není snadné. Vývoj mobilních aplikací je proto na místě svěřit skutečným odborníkům.

Jaký by měl vývojář být?

Vývojář, se kterým firma spojí své síly, by měl rozumět nejen svému hlavnímu řemeslu (tedy vlastnímu programování), ale měl by mít také cit pro potřeby klienta, a ke každému z nich přistupovat individuálně. Ať již se jedná o malý start-up nebo velkou firmu, její požadavky by měly být vždy vyslyšeny.

Pro vývojáře není důležitá jen klientova představa o tom, jak má mobilní aplikace vypadat, ale i to, co si od ní klient slibuje a jaké naděje do ní vkládá např. z hlediska obratu, počtu zákazníků nebo třeba známosti svého brandu. Je třeba rozhodnout, na jakých platformách má běžet, jaké funkce má nabízet nebo zda je vhodnější programovat jí od začátku či využít již existujících a předpřipravených řešení. Vývoj mobilní aplikace také zahrnuje nejen její naprogramování, ale také komplexní testování na menší skupině zákazníků i marketingovou kampaň s cílem informovat zákazníky o existence nové mobilní aplikace a jejích možnostech.

Diskuze Vstoupit do diskuze
56 lidí právě čte
Autor článku

marek

Zobrazit další články