Co nesmí chybět v home office? Na tyto věci nikdy nezapomeňte

Lukáš Altman
Lukáš Altman
Profil autora
354 článků

Lukáše psaní naplňovalo už od dětství, že se tím bude živit si uvědomil ještě jako student v roce 2013. V tu dobu už si několika dílčími texty začal přivydělávat. Jeho profesionální kariéra začala o tři roky později, kdy se stal externím redaktorem pro portál Alza.cz. Od té doby spolupracoval s řadou firem různých rozsahů a dokonce založil několik vlastních projektů, včetně Mobify.cz, který časem přešel pod společnost abcMedia Network. Nyní se Lukáš řadí mezi nejvlivnější české redaktory v oblasti elektroniky.

Práce z domova se díky pandemii stala nedílnou součástí života pro mnoho lidí po celém světě.

Smutek u telefonu

V Čechách se k home office uchýlila každá společnost, která měla tuto možnost. Na první pohled jde o úžasnou variantu práce. Jakmile s tím ale začnete, narazíme na mnoho překážet. Jak si nejlépe poradit s prací z domova, abyste byli produktivní a nezbláznili se z toho?

Zařiďte si pracovní prostor doma

Nejdůležitější je, abyste si doma vymezili jedno místo, které bude sloužit jako kancelář. Musíte mít dostatek prostoru a pohodlí. Díky tomu budete mít každý den motivaci do práce a psychickou i fyzickou pohodu. Nezapomínejte ani na technické zázemí. Tiskárna a oblíbené tonery Brother vám pomohou se všemi dokumenty. Kvalitní notebook zajistí, že zvládnete všechny úkony.

Možná se vám to na první pohled nezdá, ale tiskárna je v home office velmi důležitá. Levné tonery Epson vám ušetří peníze a přitom odvedete práci, kterou potřebujete. Nezapomínejte ale ani na maličkosti, které vám pomohou s produktivitou. Jednat se může o:

  • osvětlení (stolní lampa),
  • organizéry na dokumenty, psaní prostředky apod.,
  • diář (fyzický nebo elektronický).

Nezapomínejte na režim

Nejtěžší částí práce z domova je time management. Nenechat se zlákat mobilním telefonem, Netflixem nebo domácími pracemi je těžší, než si myslíte. Nastavte si pevný režim stejně, jako kdybyste byli v klasické kanceláři. Určete si vždy čas, kdy budete pracovat a poté čas, kdy se budete věnovat rodině a domácnosti.

Možná vám to bude připadat podivné, ale důležité je také oblečení. Každé ráno vstaňte, udělejte si svou rutinu (snídaně, sprcha, káva) a potom se oblékněte, jako kdybyste šli do práce. Váš mozek tím přesvědčíte, že je čas pracovat a oddělíte díky tomu pracovní a rodinné povinnosti. Tento trik vám pomůže hlavně v začátku, než si na home office naplno zvyknete.

Líbí se vám tento článek? Tak pojďte diskutovat.

Copyright © 2016-2024 abcMedia Network, s.r.o.
Obsah je chráněn autorským právem. Jakékoli užití včetně publikování nebo jiného šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno.