Sezóna festivalů přichází. Jaký stánek zaujme vaše zákazníky?

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Teplé počasí je v plném proudu, což znamená celou řadu zajímavých možností venkovní zábavy. Drtivá většina lidí si nenechá ujít festivaly, koncerty, poutě, výstavy či třeba sportovní události. Stovky a stovky návštěvníků na jednom místě znamenají jediné – příležitost k výdělku pro šikovné podnikatele. Jak na to?

Zaujměte na první pohled

Ať už se rozhodnete prodávat své zboží na libovolné akci, vždy musíte počítat s desítkami různých konkurentů. Jestli chcete zlákat co nejvíce zákazníků, musíte si zajistit výrazný prodejní stánek. Právě ten představuje nejdůležitější klíč k úspěchu.

Z toho důvodu se vyplatí vsadit spíše na jasně viditelné barvy, lákavý potisk a samozřejmě logo. Důležitá je i samotná kvalita celé konstrukce. Pokud neodolá váš reklamní stánek větru, dešti a vedru, nezachrání vás ani nejlepší zboží a služby.

Nejskromnější velikost dva na dva metry se hodí například pro rozdávání letáků, zatímco prodejci pokrmů a nápojů většinou volí spíše variantu šest na tři metry. Co se týče materiálů, levnější variantou je lehký hliník. Nákladnější možnost počítá s použitím pevné oceli. Ať tak, či onak, samotné rozložení i složení trvá pouhých několik minut. Nepotřebujete přitom žádné speciální nástroje.

Jaký typ zvolit?

Lámete si hlavu s tím, jaký párty stan bude ideální pro vaše konkrétní účely? Na současném trhu najdete pouze několik málo dodavatelů, přičemž za zmínku stojí třeba produkty od společnosti Expo dům.

Daná firma je schopná vám ve velmi krátké době doručit stany o pestré škále velikostí. Stejně tak si budete moci zvolit kýžený materiál a domluvit si potisk podle vlastních představ. To platí i pro příslušenství, jako je například ubrus na rozkládací stoly, vlajky, bannery a roll-upy. Připravte se na sezónu, abyste z ní vytěžili maximum.

Diskuze Vstoupit do diskuze
110 lidí právě čte
Autor článku

marek

Zobrazit další články